Кава, мабуть, найпопулярніший гарячий напій у світі.
Однак надмірне споживання може мати негативні наслідки для здоров’я.
У відео в TikTok доктор Луїс Бендаян пояснює.
Кава вважається важливим ранковим ритуалом для багатьох із нас (деякі навіть не можуть розпочати свій день без неї).
Майже 7 з 10 французів регулярно п’ють каву (68%), згідно з нещодавнім опитуванням YouGov .
Але це ще не все: 55% любителів кави вживають її кілька разів на день вдома.
Однак, хоча цей гарячий напій і дає відчуття благополуччя, особливо після пробудження, чи обов’язково він корисний для здоров’я? У відео, опублікованому в TikTok, доктор Луїс Бендаян, відомий як «@DrTik_Tok», обговорює користь та ризики кави для здоров’я.
@drtik_tok
Відповідь на @Defend the Animal Cause: Чи корисна кава для здоров’я чи шкідлива ? #кава #безкофеїн #здоров’я #віруснамедицина #медицина #медицина #студент-медик #люблюсвоюроботу #medicaltiktok #кардіо #серцебиття #залежність
♬ Оригінальний звук — Doctor TikTok
Пильність, концентрація… Які переваги кави для здоров’я?
Доктор Бендаян зазначає, що споживання кави може мати позитивний вплив на здоров’я, зокрема завдяки вмісту антиоксидантів. « Кава покращує пильність, але вона також містить антиоксиданти, які, згідно з деякими дослідженнями, можуть знизити частоту виникнення діабету, хвороби Альцгеймера або Паркінсона, деяких серцевих захворювань і навіть деяких видів раку », – наголошує лікар.
Більше того, дослідження, опубліковане в 2019 році в Європейському журналі епідеміології, показало, що помірне та незловживальне споживання кави може бути пов’язане зі зниженням смертності та збільшенням тривалості життя до двох років.
Кава: надмірне вживання може мати серйозні наслідки для здоров’я
Але надмірне споживання кави може призвести до численних ускладнень. «У певних дозах кава може викликати тривогу, стрес або безсоння », – попереджає доктор Бендаян.
Хоча експерт вважає, що кава не становить жодної небезпеки для здоров’я, її слід вживати в невеликих дозах. Крім того, її вплив на здоров’я не обов’язково буде однаковим для всіх і може відрізнятися залежно від індивідуальних особливостей. Дійсно, в деяких випадках можуть виникати проблеми з травленням, діарея та серцебиття . « Ми всі унікальні особистості, тому по-різному реагуємо на певні речовини, такі як кава чи алкоголь ».
За даними Європейського агентства з безпеки харчових продуктів (EFSA) , « окремі дози кофеїну до 200 мг не викликають жодних проблем безпеки для здорового дорослого населення».
За інформацією Краматорської МВА, протягом 13 серпня російські війська щонайменше 12 разів обстріляли Краматорську громаду. Внаслідок атак загинули…
Жахлива аварія на автомагістралі забрала життя трьох людей, поринувши водіїв у страх і хаос. Невдовзі…
У мeжax чepговиx peпaтpіaційниx зaxодів в Укpaїнy пepeдaли тілa 261 зaгиблого. Зa інфоpмaцією pоcійcької cтоpони,…
Президент України Володимир Зеленський заявив, що Росія отримала від КНДР балістику й планує розмістити на…
У результаті синхронного підриву залізничних колій та самого рухомого складу на Транссибірській магістралі вщент знищено…
В українських містах тривають антиурядові мітинги з вимогою повернути Михайла Федорова на посаду міністра оборони України. Учасники акцій продовжують виходити…